Apr 9, 2013

Still friend .

Assalamualaikum.. salam sejahtera..
070413almostfiveyrs


Penakut -- Yuna

Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Chorus
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Ulang Chorus
Kau bukan milikku
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku
Layan lagu yuna.. :)
Tak semua yang kita rancang menjadi..memang aku akui..banyak kali kot rancang nak buat itu..ini..jalan sana la..ke situ la.. semua tak menjadi.. ada la hikmahnye tu ye dak..
Insan yang pernah hadir dalam kehidupan kita..nak2 lagi yang banyak beri kenangan indah..mesti la payah untuk dilupakan.. sorang2 kawan/teman melangkah kehadapan..memulakan kehidupan mereka sendiri.. ya la.. kita bukan budak2 lagi ..nak huha2 lagi..

walau ape pon terjadi.. kita masih lagi berkawan..walaupon banyak mana pon harapan yang terkubur.. we are still friend.. tak elok memutuskan hubungan sesama manusia ni teheee.
Jangan rasa serba salah sangat ye Double A..sye kuat! :)
gilo2 sebenter :P
credit lirik- youtube 
Wassalam.



No comments: