Oct 9, 2012

Part 1- Peningkatan usia :D


Assalamualaikum..salam sejahtera..

Tup2 sudah genaplah umur aku 22 tahun di atas muka bumi ini (05ock12)..Alhamdulillah..
4 0ct 2012,lepas habis kelas,my lovely friends tiba2 ajak pergi I-city..ok aku dah agak sambut bufday aku la tu an..:P
tapi tak sangka lak jauh ke sana.. memang berhajat lama nak ke sana pon ^__^



Amni, Bit, aku, Liza
Mula-mula pergi kawasan I-walk je..ambik gambo sesama sendiri..nampak je arca berlampu dinasur..benti, kete cinderella..benti, panda..benti..pokok2 bunga..aihh semua la kalau boleh nak ambik gambo..

lip-lap2
Dah penat2 jalan...kite drive jap :))



Lepas penat + mengantuk...apa lagi..balik le kite..tapi rupa2nye diorg dh plan sambut dengan kek rainbow oleh seseorang yang tak dijangka sanggup turun demi aku..happy+terkejut.. mata yang kuyu tiba2 jadi segar bugar haha.



Thank you so much to all my friends, mereka yang sanggup turut serta melakar memori indah ini ^_^
yup! lama tak jumpe dengan 'dia' rasa dalam alam mimpi ciss!! 

Sayang semua!!  Semoga kita semua diberkati Allah S.W.T. 










No comments: