Mar 19, 2012

Dalam kenanganku..hidop cekak!

Assalamualaikum
Rindu dengan keluarga cekak!! seriously
PSSCMKPL
Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia
Kumpulan Pendidikan Lagenda
Hujung tahun 2010, lupe tarikh lak..aku dan skuad cekak yang lain bekerjasama mempertaruhkan usaha mencuba nasib untuk wajadiri di UPSI bersaing dengan hampir 1Malaysia  ahli cekak fuhh
 Kami merupakan satu-satunya wakil untuk negeri sembilan, walaupon tak memenangi apa-apa acara,namun kami berbangga dapat mengaut pengalaman yang tak ternilai ini! :)
pertama kali perform buat aku hee

Wajadiri...UPSI,Perak
hujung tahun 2010

Skuad lelaki
Ini je gambar yang boleh dikongsi...seni membela diri ini penting bagi kita..tak kira lelaki atau perempuan..
Suka untuk menyeru kepada semua umat Islam untuk menyertainya  yang berhampiran kawasan anda :) (klik PSSCM)
salah satu seni bela diri Melayu yang perlu kita bela!
Wassalam.

2 comments:

Al said...

eventho aku takde dlm gamba tu..tp ko mesti rindu aku gak kn? haha

miera-in said...

for sure Al paling aku rindu :P
weh pe cite skang? hihi