Feb 16, 2012

1 step kehidupan


Hari ini salesman tak buat sales, so aku tak banyak kerja nak buat, terasa nak update blog..walaupon memang kalau dok office ni..aku always on9 sana sini..dah sebati dalam diri ni dari zaman kolej lagi :P
tapi kerja tetap aku buat and settlekan. pandai2 le nak adjust masa haha
Bila dah beralih professional pelajar ke pekerja, dah lain la tugas dan tanggungjawab aku kan..
Baru ingat nak heaven dapat gaji dari hasil titik peluh sendiri..tup tup..dapat surat bayar balik pinjaman kat rumah..haha =.=
sabo je la
bukan 1..tapi 2 surat tuntutan..ya la..aku bukan orang senang, demi masa depan semua tu..
yang tak bole bla..de 1 surat ni siap sisipkan kata2 peringatan atau nota kaki..siap hadis bagai berkenaan balasan orang yang tak membayar  hutang..zzzz ..aku tahu la nak bayo... :P

Terjadilah terkanan disitu >.< haha
Alhamdulillah la dapat cover sume tu..pandai2 la ko miera!! nanti tak dapat la nak beli selendang,kasut,beg,bla3...tettt..tak jugak tu..actually aku suka sangat jalan2..tak kesah la mana2, tak boleh duduk diam sampaikan mak dah cop aku kaki jalan errr fine hihi
tapi sesungguhnya wahai abah dan mak..saya pandai jaga diri..jangan risau eyh hihi
so, xdapat la nak jalan2 sangat membayangkan kena bajet kewangan..tu citenye..Tapi ikutkan kedegilan aku..memang terbolos gak lak ke KL..jangan tak tahu, berjalan kaki itu adalah senaman yang sihat hahak
sesuai sangat la dengan keadaan aku yang hampir setiap masa duduk mengeras kat office tu...hujung minggu excersice kan kan kan
Banyak betul perancangan yang dah mula bermain di fikiran sekarang ini, buat persiapan diri di dunia tak lupa akhirat.. hampir setiap masa otak ligat berfikir..tembus sampai ke langit ke-7 fuhh
Plan ape eyh? tett akan dicerita setelah terjadi..insyAllah :)

No comments: